XI jornades EG.Catàstrofes de l’enginyeria del terreny

XI Jornada d'Enginyeria Geològica
Catastrofes de l'enginyeria del terreny

Crystal Growth and geotechnics .Ponent: Professor E.E.Alonso

Per onzè any consecutiu la Delegació d'alumnes d'Enginyeria Geológica, amb el suport de l'ETSECCPB i de la Facultad de Geologia, organitza les Jornades d'Enginyeria Geològica.
Aquest any les jornades d'Enginyeria Geològica pretenen acostar als estudiants a diversos problemes que es poden trovar en l'entorn de l'enginyer/a geòleg/a.
L'enginyeria Geològica son uns estudis transversals amb molts ambits d'actuació possibles, per aixó ens ha semblat molt important convidar a professionals que treballen a diferents entorns per explicar-nos aquestes adversitats.
Des de la DAEG agraïm la participació i l'esforç dels professors, ponents, estudiants i participants que fan possible aquestes XI Jornades d'enginyeria Geològica.

Produït per caminsTECH
BY-NC-SA