XII Jornades EG. Fracking (fracturació hidràulica)

Per dotzè any consecutiu la Delegació d’Alumnes d’Enginyeria Geològica, amb el suport de l’Escola Tècnica Superior  d’Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona i de la Facultat de Geologia, organitza les Jornades d’Enginyeria Geològica.
Aquest any les jornades d’Enginyeria Geològica pretenen acostar als estudiants d’àmbits de l’enginyeria i de la geologia algunes possibilitats sobre camps de treball en el present i en un futur proper.
L’Enginyeria Geològica són uns estudis transversals amb molts àmbits d’actuació possibles, per això ens ha semblat molt important convidar a professionals que treballen en diferents entorns per explicar-nos aquests diferents vessants.
Des de la DAEG agraïm la participació dels professors,ponents, estudiants i participants que fan possible aquestes XII Jornades d’Enginyeria Geològica.

El programa inclou la conferència "Fracking" a càrrec de Mariano Marzo, catedràtic en Estratigrafia i professor de Recursos Energètics i Geologia del Petroli en la Facultat de Geologia Universitat de Barcelona. I també la xerrada "I+D en temps de crisis" per part de l’empresa Xpresa Geophisics.

10:45-11:25
Fracking(fracturació hidràulica), A càrrec del catedràtic en Estratigrafia i professor de Recursos Energètics i Geologia del Petroli de la Facultat de Geologia UB, Mariano Marzo Carpio.

Produït per caminsTECH